Gwarancja i serwis

GWARANCJA

  • GWARANCJA I SERWIS
  1. W przypadku wykrycia wady w Produkcie należy skontaktować się z naszym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych Sprzedawcy.
  2. Na Produkty marki Golden Rabbit, producent udziela Konsumentowi 2-letniej gwarancji na biżuterię, która obejmuje:
  • czyszczenie i odświeżanie;
  • polerowanie i odnawianie czterech rodzajów matu;
  • korektę rozmiaru (nie dotyczy wybranych modeli);
  • grawerowanie (po wewnętrznej i zewnętrznej stronie obrączki);
  1. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od momentu wydania Produktu Klientowi.
  2. Gwarancja obejmuje: zwrot zapłaconej ceny, wymianę Produktu na nowy bądź jego naprawę.
  3. Sprzedawca ustosunkuje się do kompletnego zgłoszenia gwarancyjnego w terminie do 14 dni od dnia jego otrzymania i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu na jego na adres e-mail.
  4. W razie pozytywnego rozpatrzenia reklamacji złożonej z tytułu gwarancji, w wyniku której wadliwy Produkt został wymieniony na nowy lub dokonano istotnych napraw, termin gwarancji biegnie od nowa od momentu dostarczenia wymienionego lub naprawionego Produktu.
  5. W przypadku dokonywania wymiany pojedynczej części będącej elementem Produktu termin gwarancji biegnie od nowa w zakresie tej części.

 

DOPASOWANIE ROZMIARU

W Golden Rabbit przez 24 miesiące od daty zakupy zapewniamy bezpłatną korektę rozmiaru pierścionków, naszyjników, łańcuszków i bransoletek oraz odświeżanie, polerowanie i czyszczenie biżuterii.

 

GRAWEROWANIE

Grawerowanie to znakomity sposób na personalizację złotej biżuterii. Na zakupione w Golden Rabbit pierścionki, obrączki lub niektóre zawieszki możemy nanieść wymarzony grawer. Liczba znaków jest ograniczona dostępną powierzchnią. Grawer wykonujemy bezpłatnie.